Wczytuję dane...
Kleje - zasady użytkowania i reklamacji

1. PRZECHOWYWANIE
Kleje należy przechowywać z dala od wilgoci, promieni słonecznych oraz ciepła. Kleje muszą być przechowywane w chłodnym, zacienionym miejscu - np. w woreczku termicznym lub pojemniku na klej typu Glue Box, by zapobiec dostaniu się wilgoci. Klej powinno przechowywać się w temperaturze pokojowej (ok. 18-20 st. C). Nie należy przechowywać otwartych klejów w lodówce ze względu na niską temperaturę i poziom wilgoci. W lodówce można przechowywać jedynie kleje, które nie zostały jeszcze otwarte i są fabrycznie zakręcone.

Przed każdym użyciem klej należy dobrze wstrząsnąć, aby wymieszać jego składniki. Po wylaniu kropli kleju należy dokładnie oczyścić szyjkę butelki, a następnie szczelnie ją zakręcić - zapobiegnie to utlenianiu się kleju i zachowa jego właściwości.

Klej należy niezwłocznie wymienić na nowy jeśli widocznie lub odczuwalnie zmieni się jego konsystencja, osłabi się jego zdolność do sklejania rzęsy naturalnej i sztucznej lub pomimo wstrząsania klej ulegnie rozwarstwieniu się.

2. DATY WAŻNOŚCI
Otwarty klej zachowuje swoje właściwości od 2 do 3 miesięcy (jeśli oczywiście jest prawidłowo użytkowany i przechowywany). 
Natomiast nieotwarty klej w zależności od producenta zachowuje swoje właściwości przez 6 - 12 miesięcy.
Data umieszczona na spodzie kleju może być w zależności od producenta datą ważności lub data produkcji,  więc jeśli nie jesteś pewna jaka jest data ważności kleju skontaktuj się z naszymi pracownikami.


3. REKLAMACJE
Do Waszych zamówień pakujemy tylko świeże i nieotwierane kleje. Dostawy klejów otrzymujemy co ok. 2–3 tygodnie.

UWAGA ! Jeśli chodzi o kleje rozpatrujemy reklamacje tylko do 14 dni od wysyłki kleju do klienta!!  Po upływie 14 dni nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy klej był odpowiednio użytkowany i co najważniejsze odpowiednio przechowywany.

Reklamacje na kleje rozpatrujemy tylko w przypadku kiedy do konsumenta dotrze klej, który posiada wadę fabryczną np. klej posiada uszkodzony dozownik lub butelkę, lub wadę która uniemożliwia jego wykorzystanie. Indywidualne wrażenia konsumenta np. klej jest w jego ocenie za rzadki lub za gęsty, za wolno lub za szybko zasycha nie podlegają warunkom reklamacji.

Zgodnie z art. 38 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów,których przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

Ewentualne reklamacje należy składać za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się tutaj za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@rzesydlaciebie.pl, bądź telefonicznie pod nr telefonu tel. 733 777 128.  Po zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym wadliwy produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na nasz adres: Rzęsy Dla Ciebie 90-513 Łódź, ul. Andrzeja Struga 26. Jeśli obsługa sklepu nie będzie wymagała zwrotu wadliwego kleju, poinformuje Cię o tym mailowo lub telefonicznie. Natomiast posiadanie dowodu zakupu (oryginału paragonu lub fv) jest przy reklamacji lub zwrocie NIEZBĘDNE, bez dowodu zakupu reklamacja nie będzie rozpatrywana. 

Uwaga! Prosimy o rozważne zakupy, ponieważ kleje marki Hi-Lashes - nie podlegają zwrotom ani reklamacjom!
Nota od producenta firmy Hi-Lashes:
Reklamacje klei: Jako produkt wrażliwy na warunki atmosferyczne, ich transport do nabywcy, wybór doręczenia (paczkomaty) jak i indywidualne użytkowanie, nie podlegają reklamacji.